Intranet bij Woonkwartier feestelijk live gegaan

In maart zijn we bij Woonkwartier live gegaan met het nieuwe intranet. Het intranet vormt een deel van een groter project wat we met de leverancier Embrace doorlopen. Er wordt namelijk ook een Klantvolgsysteem (KVS) geïmplementeerd.

Om medewerkers vast te laten wennen aan het gebruik, is het nieuwe intranet nu al live gegaan. Dit intranet is gebaseerd op de filosofie die we van social media kennen: medewerkers kunnen zelf berichten plaatsen, informatie via een tijdlijn ophalen en met elkaar chatten. Oftewel, er wordt niet alleen content gepusht, maar ook gedeeld. We verwachten dat deze manier van werken helpt met het in verbinding komen met elkaar, elkaar weten te vinden en te helpen.

Zodra het KVS live gaat, worden klantprocessen door de collega’s in de lijn die niet met het KVS werken, opgepakt en afgehandeld middels een taak op het intranet. Daarmee wordt ook de verbinding intern verder aangesterkt. Het is dus van belang om medewerkers nu al te laten wennen aan het gebruik van intranet. Vanaf de live gang van het KVS met de taakafhandeling erbij, kan men weer een stap maken.

Carlo van den Bergh verzorgt de projectleiding van deze implementatie. Hij geeft onder andere input op de inhoud en coördineert de techniek (ICT).

Wil je meer weten over ons Projectmanagement? Neem dan contact op via 078-6810800 of e-mail info@hcenh.nl.